facebook paslaugos
Jūsų klientai yra čia. Raskite juos naudodami Facebook skelbimus
Sužinokite, kodėl mažos įmonės renkasi Facebook skelbimus
Susipažinkite su savo klientais ten, kur jie ateina prisijungti
Žmonės kasdien jungiasi Facebook ir Instagram. Jūsų smulkaus verslo skelbimai gali būti rodomi žmonėms tyrinėjant tai, kas juos domina, todėl užmegzti ryšį su įmone lengva.
80% didesnis atradimas naujiems prekių ženklams ar produktams Facebook, o ne prekės ženklų ar mažmenininkų svetainėse.
Pasiekite žmones, kurie nori išgirsti jūsų nuomonę.
Jūs nusprendžiate, kas matys jūsų Facebook ar Instagram skelbimą. Susiaurinkite skelbimo auditoriją pagal pomėgius, lytį arba vietovę ir naudokite skelbimų taikymą, kad surastumėte žmones, kurie greičiausiai spustels.
Raskite biudžetą, kuris tinka jūsų verslui.
Rekomenduojame biudžetą, pagrįstą tokiais skelbimais kaip jūsų, kad jaustumėte informaciją, kai nuspręsite, ką išleisti. Be to, bet kada galite pradėti, sustabdyti ir pristabdyti savo skelbimus, todėl jūs visada valdote.
Daugiau nei 10 milijonų įmonių naudoja Facebook reklamą, kurios didžioji dalis yra smulkaus ir vidutinio verslo įmonės.
Mokykitės iš savo skelbimo našumo.
Kiekvieną kartą paleidę skelbimą galite matyti, kiek žmonių į jį sureagavo, pakomentavo, pasidalino ir spustelėjo. Pasinaudokite šiomis įžvalgomis, kad patobulintumėte būsimas reklamos kampanijas.
lankstūs planaijūsų verslui
Planai gali būti įvairiai modeliuojami atsižvelgiant į jūsų verslą.
lankstūsplanai jūsų verslui
Planai gali būti įvairiai modeliuojami atsižvelgiant į jūsų verslą.
Soc. tinklų mokama reklama paslaugų sferos įmonėms
Nuo 250 EUR / mėn.
Soc. tinklų mokama reklama el. parduotuvėms
Nuo 450 EUR / mėn.
Komunikacija soc. tinkluose
Nuo 200 EUR / mėn.
Soc. tinklų komunikacijos strategijos sukūrimas
Nuo 700 EUR
Priežastys pasirinkti mus
1
2
3
4
5
6
7
8
Naujiprojektai
TURITE KLAUSIMŲ?
Užpildykite kontaktų formą ir mes su Jumis susisieksime!
Mūsųklientai
Išsamūs atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus.
1. Kaip pasirinkti tikslinę auditoriją?
Vienas didžiausių sprendimų, kuriuos priimsite naudodami Facebook skelbimus, yra tai, kam norite nukreipti. Yra keletas būdų, kaip sukurti auditoriją. Galime sukurti auditoriją pagal demografinę informaciją, geografiją arba konkrečius pomėgius, kuriuos žmonės pažymėjo savo profiliuose. Taip pat galime sukurti panašią auditoriją – tai žmonės, panašūs į tuos, kuriems jau patinka jūsų kompanijos puslapis arba kurie yra panašūs į įkeltą sąrašą. Pastariesiems turėsime įkelti savo el. pašto sąrašą, o Facebook pritaikys tiek įrašų, kiek gali, pagal jūsų pateiktą informaciją. Kurdami skelbimą galime nustatyti, kad jis būtų rodomas panašiai auditorijai, tinkintai auditorijai arba abiejų deriniui. Facebook suteiks jums numatomą pasiekiamumą pagal pasirinktas auditorijas, nebent tai būtų tik auditorija, pagrįsta įkeltu sąrašu. Tokiu atveju negausite sąmatos dėl privatumo problemų.
2. Kiek laiko turėčiau rodyti savo skelbimą?
Laikas, kurį pasirinksite skelbimams, turėtų priklausyti nuo klausimo. Jei bandome priversti žmones atlikti propagavimo veiksmą, kuriam reikia laiko, arba paaukoti konkrečiu metų laiku, akivaizdu, kad turėtume apriboti skelbimo langą iki tomis dienomis, kai jūsų pranešimas yra aktualus. Jei naudosime Facebook skelbimus, kad padidintumėte žinomumą arba priverstumėte žmones prisijungti prie jūsų el. pašto sąrašo, turėsite daugiau lankstumo. Tokiems tikslams paprastai siūlome nuo šešių iki aštuonių savaičių vienai reklamos kampanijai. Priklausomai nuo rezultatų, galime stebėti jūsų skelbimus ir padidinti jų trukmę (arba baigti juos anksčiau).
3. Kas daro gerai suplanuotą reklamą?
Sėkmingi Facebook skelbimai turi būti akį traukiantys ir aiškiai pažymėti, tačiau paprastumas taip pat svarbus dėl trijų priežasčių. Pirma, nenorite, kad kiltų painiavos dėl skelbimo tikslo. Antra, norite, kad skelbimo dizainas būtų įskaitomas mažesniuose įrenginiuose. Trečia, Facebook gairės apriboja teksto, kurį organizacija gali perdengti ant vaizdo, kiekį iki 20%, todėl turite sugalvoti tinkamą pranešimą, kuris taip pat būtų trumpas ir mielas. Galite naudoti Facebook Creative Hub, kad sukurtumėte maketą, kuris atitiktų šias gaires. Kiekvienas jūsų sukurtas skelbimas bus peržiūrėtas Facebook prieš jį paskelbiant.
4. Ar galiu išbandyti savo skelbimus?
Turėdami visus kintamuosius, jums gali kilti klausimas, kaip pasirinkti tinkamą teksto, vaizdų ir auditorijų derinį. Kaip ir bet kuris geras rinkodaros įrankis, Facebook siūlo galimybę atlikti padalintą testavimą. Naudodami šią strategiją galime sukurti kelias vieno skelbimo versijas vienoje kampanijoje, naudodami bet kokius vaizdus, tekstą ir antraštes. Facebook stebės kiekvieną versiją ir išrinks nugalėtoją pagal tikslą, kurį nustatėte kurdami kampaniją. Galime pasirinkti testo laiką ir netgi suteikti Facebook galimybę automatiškai išrinkti nugalėtoją, kai surenka pakankamai duomenų.
5. Ką daryti, jei noriu redaguoti savo skelbimą?
Viena iš Facebook platformos savybių yra ta, kad galim bet kada redaguoti ir atnaujinti skelbimus. Nepatinka tai, ką matote, kalbant apie rezultatus? Tiesiog prisijunkite prie skelbimų tvarkyklės ir atnaujinkite skirtingus elementus, kol pasieksite sėkmingiausią versiją. Tik atminkite, kad kiekvieną kartą, kai redaguosite ir paskelbsite skelbimą, Facebook turės jį peržiūrėti ir patvirtinti dar kartą.
6. Kas yra Facebook Pixel ir ką su juo daryti?
Pikselis yra kodo fragmentas, kurį įdedate į savo svetainę, leidžiantį matyti išsamią informaciją apie tai, ką Facebook naudotojai veikia jūsų svetainėje – nuo naudotojų demografinių rodiklių iki žmonių kelionių jūsų svetainėje. Be to, naudodami Pixel galime nustatyti įvykius, pvz., prisiregistravimus, registracijas ir aukas. Šią informaciją galime naudoti norėdami iš naujo nukreipti asmenis, kurie ėmėsi tam tikrų veiksmų, ir bendrauti su jais naujais būdais. Taip pat galime sukurti naujas auditorijas žmonių, kurių savybės panašios į tuos, kurie ėmėsi veiksmų jūsų svetainėje.