Google reklama

Svetainės reklama Google paieškos sistemoje

Padidinkite savo našumą – padidinkite matomumą

Bent kartą per dieną naudojame Google paslaugas. Tarp jų Google paieškos sistema yra dažniausiai naudojama paslauga, kuria naudojasi visi. Tačiau ar žinote apie kitas „Google“ paslaugas? Dauguma žmonių žino apie Google, nes yra susipažinę su jos paieškos sistema.

Mokėkite tik už rezultatus

Viena iš puikių darbo su Google Ads privalumų yra tai, kad mokate tik už kampanijos sėkmę. Kitaip tariant, dėl PPC (Pay per Click) reklamos veikimo pobūdžio mokėsite tik už tai, kiek kartų buvo spustelėta jūsų reklama ar nuoroda. Tai reiškia, kad neturėtumėte jaudintis dėl pinigų švaistymo, jei kampanija pasirodytų ne tokia sėkminga, nei tikėtasi, nes mažai paspaudimų arba jų visai nėra reiškia, kad Google reikia mokėti mažai pinigų arba jų visai nėra! Tačiau mes nustatome kampaniją tiksliai ir teisingai, o jūsų paspaudimų skaičius tikrai bus vertas pinigų, už kuriuos mokėsite! Taip pat įdomu tai, kad norint reklamuotis naudojant Google Ads nereikia minimalių investicijų, todėl visos įmonės turi galimybę dalyvauti, nepaisant jų rinkodaros biudžeto dydžio.

Negalite kažko pagerinti, jei pirmiausia negalite įvertinti jo veikimo!

Gerai žinomas faktas, kad internetinė rinkodara yra daug geriau išmatuojama nei, tarkime, reklama per televiziją ar reklaminius stendus. Taip yra dėl technologijų, kurios pastaraisiais metais buvo investuotos į internetinę reklamą, ir niekas nematuoja greičiau ir kruopščiau nei tai daro Google Ads. Net lyginant su tradicine SEO rinkodara, kai dažnai gali būti sunku nustatyti, kas tiksliai lemia jūsų svetainės reitingo padidėjimą ar sumažėjimą, „Google Ads“ vis tiek pirmauja naudodama platų PPC metrikų spektrą, leidžiantį atidžiai išnagrinėti skirtingų svetainių našumą. kampanijos aspektus iki smulkiausių detalių. Šios tikslios apžvalgos suteikia galimybę nustatyti, ar kampanija atitiko jūsų lūkesčius ir, jei ne, ką galite padaryti, kad pagerintumėte jos našumą.

Lankstumas – Google Ads kampanijas galima lengvai tinkinti

Galite sutelkti dėmesį į konkrečias tikslines auditorijas ir interneto naudotojus. Tarp galimų filtrų, kuriuos galite taikyti savo auditorijoms, yra laikas, kalba, vieta, naudojamas įrenginys ir kt. Taip pat galite nustatyti konkrečius raktinių žodžių atitikties tipus, kad skelbimas būtų rodomas tik tiems žmonėms, kurie ieško tikslių jūsų raktinių žodžių. anksčiau nurodyta. Kita vertus, Google Ads taip pat galite pateikti neigiamus raktinius žodžius, apimančius žodžius, pagal kuriuos nenorite, kad jūsų svetainė ar skelbimas būtų rasti. Tačiau svarbu užtikrinti, kad jūsų įmonė ar pramonės šaka būtų reguliariai ieškoma Google. Jei taip nėra, Google Ads gali būti ne išeitis. Geriausias būdas tai išsiaiškinti yra išbandant Google raktinių žodžių įrankį ir pažiūrėjus, ar su jūsų įmone susijusių raktinių žodžių paieškos apimtis pasirodo dažnai, ar ne.

lankstūs planaijūsų verslui

Planai gali būti įvairiai modeliuojami atsižvelgiant į jūsų verslą, turinio valdymo sistemos, puslapių skaičiaus ir jų turinio.

Logotipas

3 logotipo dizaino kryptys ir pasirinktos krypties korekcijos

Nuo 150 EUR

Logotipas su aprašymu

3 logotipo dizaino kryptys ir aprašymas: šriftas, logotipo pagrindinių spalvų kodai, apsaugos zona, minimalus dydis, neleistinas naudojimas, spalviniai variantai.

Nuo 280 EUR

Firminis stilius

3 logotipo dizaino kryptys, aprašymas, prekės ženklo gairės ir dizainas: vizitinė, blankas, vokas, reklamos maketo dizainas, ikonos, soc.tinklai , skaidrės papildomos spalvos, firminio rašto (pattern) sukūrimas.

Nuo 480 EUR

Priežastys pasirinkti mus

1

Inovatyvumas ir aistra
Mūsų stipri aistra naujovėms ir kūrybiškumui daro mus puikiu skaitmeninės rinkodaros ir interneto svetainių kūrimo partneriu. Nuolat stengiamės rasti naujų būdų, kaip padidinti savo klientų pajamų lygį.

2

Gera investicijų grąža
Darbas su mumis reiškia, kad jūsų verslui sutaupysime daug. Visi mūsų skaitmeninės rinkodaros ir interneto svetainių kūrimo paketai siūlomi konkurencingomis kainomis. Mūsų profesionalai nepalieka užtikrintų gerą grąžą iš kiekvieno į projektą investuoto cento.

3

Viskas po vienu stogu
Nuo svetainės konceptualizavimo iki jos reklamavimo internete – visos paslaugos, kurių jums gali prireikti, yra mūsų paslaugų sąraše. Esame visa apimanti skaitmeninės rinkodaros įmonė, siūlanti platų paslaugų spektrą. Kai kurios mūsų paslaugos yra SEO, SEM, SMO, interneto svetainių kūrimas, elektroninės prekybos kūrimas ir firminis stilius.

4

Dėmesys detalėms
Mūsų dėmesys smulkmenoms, laiko planavimas ir kruopštus projektų valdymas išskiria mus iš kitų. Esame kūrybingi, atidžiai stebime kalendorių ir jūsų biudžetą.

5

Sėkmės planas
Nori rezultatų. Mes nustatėme, kad geriausias būdas juos gauti yra atlikti išankstinius jūsų įmonės, konkurentų, tikslinės rinkos ir klientų psichografijos tyrimus. Tik po to, kai visiškai suprasime jus ir jūsų klientus, rekomenduojame parengti puolimo planą.

6

Kūrybiškumas
Įvairią reklamos, dizaino, prekės ženklo kūrimo, viešųjų ryšių, tyrimų ir strateginio planavimo patirtį suteikiame jūsų įmonei. Jūsų medžiagos ne tik puikiai atrodys – jos duos rezultatų.

7

Tik ekspertai
„First Impressions“ sudaro įvairių sričių specialistai, turintys įmonių ir agentūrų patirties. Taigi „First Impressions“ niekada nepriskirs antrosios pakopos (arba duok! trečios pakopos!) pagalbinio personalo jokiai paskyrai.

8

Kainodara
Mūsų kainos yra konkurencingos ir sąžiningos. Jokių netikėtų sąskaitų nėra. Bet kokias netikėtas ar papildomas išlaidas turite iš anksto patvirtinti. Taip norėtume, kad su mumis elgtųsi, taip elgiamasi su mūsų klientais.

Naujiprojektai

TURITE KLAUSIMŲ?

Užpildykite kontaktų formą ir mes su Jumis susisieksime!

Mūsųklientai

Išsamūs atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus.

Google Ads rodo jūsų skelbimą, kai žmonės internete ieško jūsų siūlomų produktų ir paslaugų. Naudodama išmaniąsias technologijas, Google Ads padeda rodyti skelbimus potencialiems klientams tuo metu, kai jie pasiruošę imtis veiksmų.

Pirmiausia pasirenkate tikslą, pvz., pritraukti daugiau lankytojų į svetainę arba daugiau telefono skambučių į jūsų įmonę.

Tada pasirenkate geografinę sritį, kurioje turėtų būti rodomas jūsų skelbimas. Tai gali būti nedidelis spindulys aplink jūsų įmonę arba daug platesnis, pavyzdžiui, miestai, apskritys ar visos šalys.

Galiausiai sukursite skelbimą ir nustatysite mėnesio biudžeto viršutinę ribą.

Kai jūsų skelbimas bus patvirtintas, jis gali būti rodomas kiekvieną kartą, kai naudotojai jūsų tikslinėje srityje ieško tokio produkto ar paslaugos, kaip jūsų. Mokate tik tada, kai naudotojai įsitraukia į jūsų skelbimą, pvz., spustelėja jūsų skelbimą arba paskambina į jūsų įmonę.

Išmaniosios kampanijos yra reklamos sprendimas, skirtas padėti mažoms įmonėms reklamuoti savo produktus ir paslaugas internete. Išmaniosios kampanijos leidžia reklamuotojams pasirinkti savo verslo tikslus ir reklamavimo vietą. Tada Google naudoja mašininį mokymąsi, kad pasiektų šiuos tikslus pritaikytus rezultatus. Šiose kampanijose naudojamos išmaniosios technologijos, skirtos nuolat stebėti ir gerinti jūsų skelbimų našumą, kad galėtumėte daugiau laiko skirti kitoms verslo užduotims.

Yra trys pagrindiniai Google Ads tipai:

  • Paieškos tinklo kampanijos – dažniausiai teksto formos, šie skelbimai gali būti rodomi Google paieškos rezultatų puslapiuose, kai kas nors ieško produkto ar paslaugos, panašaus į jūsų.
  • Vaizdinės reklamos tinklo kampanijos – dažniausiai vaizdo forma, šie skelbimai rodomi svetainėse ar programose, kuriose lankosi jūsų klientai
  • Vaizdo įrašų kampanijos – paprastai 6 arba 15 sekundžių vaizdo įrašai, šie skelbimai rodomi prieš pat YouTube turinį arba jo metu

CPC (Cost Per Click) or PPC (Pay Per Click) reiškia, kad mokate tik už skelbimą, jei kas nors jį spustelėja.

 

Kiti reklamos modeliai:

  • Mokestis už parodiją, kai mokate pagal tai, kiek kartų buvo paroduotas jūsų skelbimas (nespustelėta)
  • Mokestis už įtraukimą, kai mokate, kai naudotojas atlieka iš anksto nustatytą įsitraukimą (pvz., žiūri vaizdo įrašo skelbimą).

Google Ads paleidimui mes naudojame keturių etapų procesą:

1 – suprasti pagrindinę veiklą ir tyrimus,

2 – pradinės strategijos kūrimas,

3 - Skelbimų nustatymas ir matavimas,

4-  Skelbimų priežiūra ir našumo didinimas.

 

Daugumai žmonių skelbimų rodymas reiškia 3 veiksmą, tačiau tai yra paprasčiausias veiksmas.

Mūsų komanda praleidžia daug laiko, kad suprastų jūsų verslą ir jo pramonę, kurdama strategiją ir didindama veiklos rezultatus.

 

Už tai, kaip ir kiekviena skaitmeninės reklamos agentūra, imame paslaugos mokestį. Tai labai ekonomiška, kai galvojate apie mūsų SIR (standartizuotas informacijos rinkimas)