Firminio stiliaus kūrimas
Prekės ženklas yra tik suvokimas, o suvokimas laikui bėgant atitiks tikrovę.
Sukurkite savo prekės ženklą, kad jis tarnautų
Firmos tapatybė – tai matomam rinkodaros sektoriaus organizacijos veidui suteiktas pavadinimas. Naudodamos firminį identitetą, įmonės gali lengviau išreikšti save. Norint iškelti įmonės identitetą į pirmą planą, reikia kuo geriau pasiruošti daugeliui veiksnių – nuo logotipo iki biuro dizaino, darbuotojų išvaizdos, įrankių, iškabų ir svetainės. Firmos tapatybė yra nekintanti įmonių visuma. Siekdamos to nepamiršti, įmonės apskritai nenori keisti savo firminio identiteto. Tačiau įmonių tapatybė turi vystytis ir neatsilikti nuo laiko.
Jei jums reikia sukurti ar transformuoti savo prekės ženklą, sukurti protingą pozicionavimą ir paremti jį reklama, viešaisiais ryšiais ir žiniasklaidos veikla – tai yra tinkama vieta pradėti.
Išsiskirkite iš kitų konkurentų rinkoje
Prekės ženklo tapatybė vaidina svarbų vaidmenį išskiriant jūsų verslą nuo likusios konkurencijos rinkoje.
Tai išskiria jūsų verslą ir padeda išsiskirti iš kitų siūlomų panašių produktų ar paslaugų. Tai garantuoja unikalumą ir leidžia išsiskirti iš potencialių klientų rinkoje.
Sukuria jūsų prekės ženklo asmenybę
Prekės ženklo tapatybė vizualiai atspindi pagrindines jūsų prekės ženklo vertybes ir asmenybę. Turėtume sukurti prekės ženklo esmę, kad galėtume perteikti bendrą jūsų įmonės žinią ir skatinti verslo tikslus. Tapatybės dizainas gali būti labai svarbus nustatant bendrą jūsų verslo toną arba siūlomų paslaugų tipą. Jei jums gali prireikti pagalbos kuriant jūsų įmonės prekės ženklą, susisiekite su profesionalia prekės ženklo įmone Brisbene. Niekada nesuklysite su profesionalais, nes tai garantuoja puikias paslaugas už prieinamą kainą. Rezultatai bus naudingi, jei nesate tikri, kaip kurti savo įmonės prekės ženklą.
Sukuria nuoseklumą, lojalumą ir sąmoningumą
Turėdami tvirtą prekės ženklo tapatybę, galite sukurti nuoseklų ir nuolatinį pranešimą visose rinkodaros srityse.
Turėdami įtakingą prekės ženklo identitetą, jūsų klientai gali susieti prekę ir pačią įmonę bei užtikrinti nuolatinį jūsų paslaugų naudojimą arba įsigyti jūsų produktus, bei sukurti korporacinį pranašumą jūsų verslui.
Klientų lojalumas padeda jūsų verslui augti nepaisant didelės konkurencijos su panašiu verslu.
lankstūs planaijūsų verslui
Planai gali būti įvairiai modeliuojami atsižvelgiant į jūsų verslą, turinio valdymo sistemos, puslapių skaičiaus ir jų turinio.
lankstūsplanai jūsų verslui
Planai gali būti įvairiai modeliuojami atsižvelgiant į jūsų verslą, turinio valdymo sistemos, puslapių skaičiaus ir jų turinio.
Logotipas
3 logotipo dizaino kryptys ir pasirinktos krypties korekcijos
Nuo 150 EUR
Logotipas su aprašymu
3 logotipo dizaino kryptys ir aprašymas: šriftas, logotipo pagrindinių spalvų kodai, apsaugos zona, minimalus dydis, neleistinas naudojimas, spalviniai variantai.
Nuo 280 EUR
Firminis stilius
3 logotipo dizaino kryptys, aprašymas, prekės ženklo gairės ir dizainas: vizitinė, blankas, vokas, reklamos maketo dizainas, ikonos, soc.tinklai , skaidrės papildomos spalvos, firminio rašto (pattern) sukūrimas.
Nuo 480 EUR
Priežastys pasirinkti mus
1
2
3
4
5
6
7
8
TURITE KLAUSIMŲ?
Užpildykite kontaktų formą ir mes su Jumis susisieksime!
Mūsųklientai
Išsamūs atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus.
1. Kiek svarbus prekės ženklas verslui?
Atsakymas į šį klausimą gali būti ne visiems vienodas. Nors prekės ženklo tapatybė yra svarbi, kai kurioms įmonėms ji nėra tokia svarbi, kaip kitoms. Ar jūsų verslas nukentėtų be aiškios prekės ženklo tapatybės?
2. Ką reikia žinoti apie auditoriją?
Tikslinės rinkos tyrimas padeda sukurti pirkėjų elgesio profilius skirtingiems klientų segmentams. Naudokite tai norėdami sukurti tris ar keturis asmenis, atstovaujančius jūsų vertingiausius klientus; tada nuspręskite, kurių prekės ženklų pranešimus siųsti kiekvienam.
3. Kokią žinutę perteikia prekės ženklas?
Nuo jūsų svetainės iki socialinių tinklų įrašų iki bendravimo su spauda – viskas, ką jūsų prekės ženklas sako, dalijasi ir daro, turėtų perteikti nuoseklią prekės ženklo žinią.
Nuspręskite savo prekės ženklo toną – žaismingą ar korporacinį? – ir užtikrinti, kad jo būtų laikomasi visuose kontaktiniuose taškuose.
4. Ar mano prekės ženklą galima išmatuoti ir ar jis užtikrins IG?
Prekės ženklo IG tam tikru mastu yra išmatuojama. Stebėkite trumpalaikį įsitraukimo padidėjimą pagrindiniuose rinkodaros kanaluose ir stebėkite prekės ženklo žinomumą atlikdami apklausas prieš ir po prekės ženklo sukūrimo. Taip pat galite stebėti savo „Net Promoter Score“ (NPS) internete.
5. Ar mano esama tapatybė atlaikys pokyčius?
Laikui bėgant, galbūt plečiant ar įvairinant, jūsų verslo vizija gali tobulėti; tačiau nepatartina nuolat keisti savo prekės ženklo logotipo, spalvų ar balso. Nors sunku numatyti būsimus pokyčius ir dizaino tendencijas, gali būti saugiausia savo prekės ženklą pagrįsti tipografija, kuri nepasižymi data.