SEO PASLAUGOS
Pagerinkite svetainių reitingus naudodami SEO
Kodėl SEO yra būtinas jūsų smulkiajam verslui?
SEO yra pagrindinis jūsų svetainės matomumas. Tai svarbus būdas bendrauti su Google ir kitomis paieškos sistemomis, siekiant įrodyti jūsų svetainės aktualumą vartotojams ir jų paieškos užklausoms.
El. prekybos pritaikymas ir poreikis įsitraukti į internetą buvo ir toliau didės.
Norėdamos išlikti konkurencingos, įmonės turės pakoreguoti savo skaitmeninį buvimą, kad būtų labiau matomos, vertingesnės ir prieinamesnės klientams. Vienas esminis būdas tai padaryti? Dėmesys jūsų verslo svetainės SEO.
Pritraukite daugiau klientų per natūralią paiešką
53,3 % viso žiniatinklio srauto gaunama iš natūralios paieškos, o 60 % rinkodaros specialistų teigia, kad jų aukščiausios kokybės potencialūs klientai gaunami iš klientų, užsiimančių SEO. Kodėl taip? Nes jie ieško sprendimo, o būdami vienu geriausių rezultatų jūs patenkinate poreikį.
Gerinkite prekės ženklo žinomumą – pasiekite aukštesnį konkrečių puslapių reitingą
Paieškos variklio padėties nustatymas yra nenutrūkstamas tinklalapių optimizavimo ciklas, kad jie būtų aukštesni paieškos rezultatų reitinguose pagal konkrečius raktinius žodžius. Tai taip pat susiję su šių puslapių optimizavimu, kad paieškos sistemose būtų daugiau pasiekiamų rezultatų, kad gautumėte daugiau užklausų. Daugiausia dėmesio skiriama atskiriems puslapiams, o ne visos svetainės tobulinimui, kaip tai daroma optimizuojant paieškos sistemoms (SEO). Jūsų reitingas paieškos sistemose priklauso nuo raktinių žodžių ir pagrindinių frazių, pagal kurias bandote reitinguoti. Jūsų svetainės teisėtumas ir struktūra taip pat turi įtakos.
Sukurkite patikimą žiniatinklio patirtį klientams.
Patekimas į pirmąjį puslapį ir pretendavimas į pirmąją vietą paieškos rezultatuose visiškai priklauso nuo jūsų sukurtos valdžios. Galite gauti geriausią atsakymą ar išteklius, bet jei naudotojai nesuteiks kokybiškos patirties, kai jie spustelės jūsų svetainę, jums bus labai sunku juos ten pritraukti.
lankstūs planaijūsų verslui
Planai gali būti įvairiai modeliuojami atsižvelgiant į jūsų verslą.
lankstūsplanai jūsų verslui
Planai gali būti įvairiai modeliuojami atsižvelgiant į jūsų verslą.
Basic
Puikiai tinka naujai pradedančioms įmonėms ir įmonėms, kurios pradeda SEO! Tvirtas pirmasis žingsnis konversijų link.
Nuo 380 EUR / mėn.
Standart
Labai geidžiamas įmonių, norinčių padidinti savo konversijas ir rinkos dalį!
Nuo 580 EUR / mėn.
Advanced
Mūsų SEO ekspertai labai rekomenduoja, šis paketas klientams suteikė geriausių rezultatų!
Nuo 780 EUR / mėn.
Pro
Pralenkite savo konkurentus!– idealiai tinka el. prekybos svetainėms ir įmonėms!
Nuo 980 EUR / mėn.
Priežastys pasirinkti mus
1
2
3
4
5
6
7
8
Naujiprojektai
TURITE KLAUSIMŲ?
Užpildykite kontaktų formą ir mes su Jumis susisieksime!
Mūsųklientai
Išsamūs atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus.
1. Kada galime tikėtis SEO rezultatų?
Pradėjome nuo šios temos, nes tai neabejotinai dažniausiai pasitaikantis klausimas, ir mes suprantame, kodėl. Klientai investuoja į SEO, kad pagerintų savo natūralų srautą, konversijas ir raktinių žodžių reitingą, ir nori įsitikinti, kad iš to uždirbs. Verslo požiūriu tai visiškai pagrįstas klausimas.
Visiems savo klientams sakome, kad SEO yra maratonas, o ne sprintas. Tobulame pasaulyje rezultatai teoriškai gali būti pasiekiami maždaug per 3 mėnesius dirbant kartu; tačiau šis skaičius kartais gali būti artimesnis 6 mėnesiams ar net metams, priklausomai nuo įvairių aplinkybių, tokių kaip svetainės istorinis veikimas, kaip atrodo SERP konkursas ir pan.
SEO gali turėti labai galingą ir ilgalaikį poveikį svetainei, tačiau tai nėra vienos nakties sprendimas. Kitaip tariant, prisisekite ir nesijaudinkite.
2. Kuo skiriasi natūralus ir mokamas srautas?
Natūralūs = nemokami rezultatai, kuriuos pateikia paieškos sistemos pagal jų individualius algoritmus. Mokama = kur įmonės moka / siūlo, kad jų nuorodos būtų rodomos paieškos sistemų viršuje.
3. Ar galime tiesiog vykdyti kampaniją kelis mėnesius, kad gautume reuzultatą, tada sustabdyti?
SEO reikalauja laiko, o nuosekli kampanija, kaip turėtumėte galvoti, jei sustabdote SEO veiklą, nes pasiekėte savo tikslą, visi tie konkurentai, kurių reitingas yra žemiau jūsų, jie vis tiek pasitrauks, kad įgytų poziciją, todėl jums reikia toliau dirbti, kad į tai reaguotų. Mes niekada neparduodame SEO kaip trumpalaikės strategijos, atsižvelgiame į jūsų svetainių auditą, diegimus, svetainės peržiūrą ir nuolatinį valdžios kūrimą; viskam reikia laiko. Bet kokią pažangą, kurią matote per 3 mėnesius, pagalvokite, ką galėtumėte pamatyti per 12.
4. Kaip pasirinkti tikslinius raktinius žodžius?
Tirdami raktinius žodžius bet kuriam naujam klientui ir nuolat juos pritaikydami kampanijos metu, atsižvelgiame į įvairius dalykus – jei jūsų svetainė jau kurį laiką veikia ir su analize, žiūrime į jūsų įrašytus terminus. Taip pat naudojame raktinių žodžių planavimo priemonę, kad rastume konkurencingus terminus jūsų pramonės šakoje, pažvelgtume į konkurentus, kad pamatytume, pagal kurias frazes jie taiko, ir aptartume su jumis terminus, kuriuos laikote vertingais.
5. Kaip matuojate našumą?
Mums patinka statistika! Nesvarbu, ar esate el. prekybos, ar potencialių klientų generavimo svetainė, kartu su jumis nustatysime KPI (pagrindinius našumo rodiklius), apie kuriuos pranešime kiekvieną mėnesį, kad galėtumėte pamatyti, kaip viskas vyksta. Tai susiję ne tik su jūsų reitingais, į kuriuos susikoncentruoja daugelis žmonių, bet ir apie srautą pagal šaltinį, naudotojų elgseną svetainėje ir tikslo konversijas.