Firminio stiliaus kūrimas

Prekės ženklas yra tik suvokimas, o suvokimas laikui bėgant atitiks tikrovę.

Sukurkite savo prekės ženklą, kad jis tarnautų

Firmos tapatybė – tai matomam rinkodaros sektoriaus organizacijos veidui suteiktas pavadinimas. Naudodamos firminį identitetą, įmonės gali lengviau išreikšti save. Norint iškelti įmonės identitetą į pirmą planą, reikia kuo geriau pasiruošti daugeliui veiksnių – nuo logotipo iki biuro dizaino, darbuotojų išvaizdos, įrankių, iškabų ir svetainės. Firmos tapatybė yra nekintanti įmonių visuma. Siekdamos to nepamiršti, įmonės apskritai nenori keisti savo firminio identiteto. Tačiau įmonių tapatybė turi vystytis ir neatsilikti nuo laiko.

Jei jums reikia sukurti ar transformuoti savo prekės ženklą, sukurti protingą pozicionavimą ir paremti jį reklama, viešaisiais ryšiais ir žiniasklaidos veikla – tai yra tinkama vieta pradėti.

Išsiskirkite iš kitų konkurentų rinkoje

Prekės ženklo tapatybė vaidina svarbų vaidmenį išskiriant jūsų verslą nuo likusios konkurencijos rinkoje.

Tai išskiria jūsų verslą ir padeda išsiskirti iš kitų siūlomų panašių produktų ar paslaugų. Tai garantuoja unikalumą ir leidžia išsiskirti iš potencialių klientų rinkoje.

Sukuria jūsų prekės ženklo asmenybę

Prekės ženklo tapatybė vizualiai atspindi pagrindines jūsų prekės ženklo vertybes ir asmenybę. Turėtume sukurti prekės ženklo esmę, kad galėtume perteikti bendrą jūsų įmonės žinią ir skatinti verslo tikslus. Tapatybės dizainas gali būti labai svarbus nustatant bendrą jūsų verslo toną arba siūlomų paslaugų tipą. Jei jums gali prireikti pagalbos kuriant jūsų įmonės prekės ženklą, susisiekite su profesionalia prekės ženklo įmone Brisbene. Niekada nesuklysite su profesionalais, nes tai garantuoja puikias paslaugas už prieinamą kainą. Rezultatai bus naudingi, jei nesate tikri, kaip kurti savo įmonės prekės ženklą.

Sukuria nuoseklumą, lojalumą ir sąmoningumą

Turėdami tvirtą prekės ženklo tapatybę, galite sukurti nuoseklų ir nuolatinį pranešimą visose rinkodaros srityse.

Turėdami įtakingą prekės ženklo identitetą, jūsų klientai gali susieti prekę ir pačią įmonę bei užtikrinti nuolatinį jūsų paslaugų naudojimą arba įsigyti jūsų produktus, bei sukurti korporacinį pranašumą jūsų verslui.

Klientų lojalumas padeda jūsų verslui augti nepaisant didelės konkurencijos su panašiu verslu.

lankstūs planaijūsų verslui

Planai gali būti įvairiai modeliuojami atsižvelgiant į jūsų verslą, turinio valdymo sistemos, puslapių skaičiaus ir jų turinio.

lankstūsplanai jūsų verslui

Planai gali būti įvairiai modeliuojami atsižvelgiant į jūsų verslą, turinio valdymo sistemos, puslapių skaičiaus ir jų turinio.

Logotipas

3 logotipo dizaino kryptys ir pasirinktos krypties korekcijos

Nuo 150 EUR

Logotipas su aprašymu

3 logotipo dizaino kryptys ir aprašymas: šriftas, logotipo pagrindinių spalvų kodai, apsaugos zona, minimalus dydis, neleistinas naudojimas, spalviniai variantai.

Nuo 280 EUR

Firminis stilius

3 logotipo dizaino kryptys, aprašymas, prekės ženklo gairės ir dizainas: vizitinė, blankas, vokas, reklamos maketo dizainas, ikonos, soc.tinklai , skaidrės papildomos spalvos, firminio rašto (pattern) sukūrimas.

Nuo 480 EUR

Priežastys pasirinkti mus

1

Inovatyvumas ir aistra
Mūsų stipri aistra naujovėms ir kūrybiškumui daro mus puikiu skaitmeninės rinkodaros ir interneto svetainių kūrimo partneriu. Nuolat stengiamės rasti naujų būdų, kaip padidinti savo klientų pajamų lygį.

2

Gera investicijų grąža
Darbas su mumis reiškia, kad jūsų verslui sutaupysime daug. Visi mūsų skaitmeninės rinkodaros ir interneto svetainių kūrimo paketai siūlomi konkurencingomis kainomis. Mūsų profesionalai nepalieka užtikrintų gerą grąžą iš kiekvieno į projektą investuoto cento.

3

Viskas po vienu stogu
Nuo svetainės konceptualizavimo iki jos reklamavimo internete – visos paslaugos, kurių jums gali prireikti, yra mūsų paslaugų sąraše. Esame visa apimanti skaitmeninės rinkodaros įmonė, siūlanti platų paslaugų spektrą. Kai kurios mūsų paslaugos yra SEO, SEM, SMO, interneto svetainių kūrimas, elektroninės prekybos kūrimas ir firminis stilius.

4

Dėmesys detalėms
Mūsų dėmesys smulkmenoms, laiko planavimas ir kruopštus projektų valdymas išskiria mus iš kitų. Esame kūrybingi, atidžiai stebime kalendorių ir jūsų biudžetą.

5

Sėkmės planas
Nori rezultatų. Mes nustatėme, kad geriausias būdas juos gauti yra atlikti išankstinius jūsų įmonės, konkurentų, tikslinės rinkos ir klientų psichografijos tyrimus. Tik po to, kai visiškai suprasime jus ir jūsų klientus, rekomenduojame parengti puolimo planą.

6

Kūrybiškumas
Įvairią reklamos, dizaino, prekės ženklo kūrimo, viešųjų ryšių, tyrimų ir strateginio planavimo patirtį suteikiame jūsų įmonei. Jūsų medžiagos ne tik puikiai atrodys – jos duos rezultatų.

7

Tik ekspertai
„First Impressions“ sudaro įvairių sričių specialistai, turintys įmonių ir agentūrų patirties. Taigi „First Impressions“ niekada nepriskirs antrosios pakopos (arba duok! trečios pakopos!) pagalbinio personalo jokiai paskyrai.

8

Kainodara
Mūsų kainos yra konkurencingos ir sąžiningos. Jokių netikėtų sąskaitų nėra. Bet kokias netikėtas ar papildomas išlaidas turite iš anksto patvirtinti. Taip norėtume, kad su mumis elgtųsi, taip elgiamasi su mūsų klientais.

TURITE KLAUSIMŲ?

Užpildykite kontaktų formą ir mes su Jumis susisieksime!

Mūsųklientai

Išsamūs atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus.

Atsakymas į šį klausimą gali būti ne visiems vienodas. Nors prekės ženklo tapatybė yra svarbi, kai kurioms įmonėms ji nėra tokia svarbi, kaip kitoms. Ar jūsų verslas nukentėtų be aiškios prekės ženklo tapatybės?

Tikslinės rinkos tyrimas padeda sukurti pirkėjų elgesio profilius skirtingiems klientų segmentams. Naudokite tai norėdami sukurti tris ar keturis asmenis, atstovaujančius jūsų vertingiausius klientus; tada nuspręskite, kurių prekės ženklų pranešimus siųsti kiekvienam.

Nuo jūsų svetainės iki socialinių tinklų įrašų iki bendravimo su spauda – viskas, ką jūsų prekės ženklas sako, dalijasi ir daro, turėtų perteikti nuoseklią prekės ženklo žinią.

Nuspręskite savo prekės ženklo toną – žaismingą ar korporacinį? – ir užtikrinti, kad jo būtų laikomasi visuose kontaktiniuose taškuose.

Prekės ženklo IG tam tikru mastu yra išmatuojama. Stebėkite trumpalaikį įsitraukimo padidėjimą pagrindiniuose rinkodaros kanaluose ir stebėkite prekės ženklo žinomumą atlikdami apklausas prieš ir po prekės ženklo sukūrimo. Taip pat galite stebėti savo „Net Promoter Score“ (NPS) internete.

Laikui bėgant, galbūt plečiant ar įvairinant, jūsų verslo vizija gali tobulėti; tačiau nepatartina nuolat keisti savo prekės ženklo logotipo, spalvų ar balso. Nors sunku numatyti būsimus pokyčius ir dizaino tendencijas, gali būti saugiausia savo prekės ženklą pagrįsti tipografija, kuri nepasižymi data.